Verslag Kidzz- en chillclub

Vrijdag 31 oktober jl. was er een hele speciale Kidzz- en chilclub.
Er waren negen kidzz die ergens in Vathorst werden gedropt en weer de weg terug moesten vinden naar de Vuurvogel.
Na wat heen en weer lopen en wat links en rechts afslaan waren de kidzz gauw op de goede weg.
Ongeveer 40 minuten later waren ze weer ’thuis’.
De chillers onder leiding van Joris hadden een iets grotere uitdaging. Zij werden afgezet in een heel andere wijk, met ook nog een snelweg en een spoor ertussen, maar ook zij zijn gelukkig veilig thuis gekomen. Echt heel goed gedaan!
Denk je nou ook, daar wil ik de volgende keer bij zijn, hou dan de nieuwsbrief in de gaten.
Op vrijdag 28 november a.s. gaan we namelijk zwemmen. Zet het vast in je agenda!

Reacties zijn gesloten.