Vierklank zoekt redacteuren!

De kerkbladen van Amersfoort en Amersfoort-Noord, Drieluik en Lopend Vuur, slaan de handen ineen om samen verder te gaan.  Het nieuwe blad gaat Vierklank heten. Maar dit gaat alleen lukken als we ook nieuwe redacteuren vinden.  Iets voor u/jou?
Vierklank wordt een kerkblad zoals u dat van ons gewend bent. Vol kerknieuws, interessante artikelen over geloven, Amersfoort en de kerk en met aankondigingen van interessante activiteiten. Een kerkblad voor heel Amersfoort en daar zijn we heel erg blij mee.
Natuurlijk zullen er dingen veranderen en dat kan best even wennen zijn of juist fijn. We nemen de tijd om een nieuw uiterlijk samen te stellen. Daarbij gaan we voor een frisse, moderne uitstraling, zodat het blad meerdere generaties inspireert. We kijken ook kritisch naar de huidige inhoud, wat kan er beter en hoe pakken we dat aan? Een werkgroep buigt zich over deze vraagstukken. Dit proces hopen we deze zomer af te ronden zodat we in oktober een geheel nieuw, maar toch ook vertrouwd kerkblad voor u kunnen maken.
GEZOCHT
Voor het nieuwe magazine zijn we in Amersfoort Noord op zoek naar:
  • nieuwe leden voor de redactie van het nieuwe blad. De reactie wordt professioneel ondersteund door Martien Hoekzema.
  • drie wijkredacteuren voor De Veenkerk, Het Brandpunt en De Inham.
Die kans kunt u natuurlijk niet laten liggen, meedenken aan een nieuw format, de eerste zijn die een sprankelend artikel schrijft of uw goede ideeën kwijt kunnen… het kan allemaal.
Doet u mee om er een mooi blad van te maken? Heeft u interesse? Laat het weten!
Namens de algemene kerkenraad Hoogland – Amersfoort Noord
Martin Snaterse en Henk Veldhuis