Warme-truienwandeling Groene Kerken

Op vrijdag 7 februari organiseert Peter Siebe van het netwerk 033GroeneKerken een ‘warme-truienwandeling’. Het is een groene wandeling. Onderweg heb je oog voor de stadsnatuur en ontdek je bovendien wat de Bijbel over de natuur zegt. De wandeling duurt ongeveer drie kwartier en start om 11 uur bij de Onze Lieve Vrouwetoren. Gids is Peter Siebe, spreker van de groene kerken.

Deze wandeling op warme-truiendag sluit aan bij de ‘Maand van de Bijbel’ (zie website). Het is een goede gelegenheid om te ontdekken dat ‘natuur en Schriftuur’ – de Bijbel – veel met elkaar te maken hebben. Dat gebeurt op een verrassende manier. Alle zintuigen worden geprikkeld en er ontstaat al snel een gevoel van verwondering en verantwoordelijkheid. De wandeling is bedacht door het Nederlands Bijbelgenootschap (NBG) als aanvulling op hun editie van de Groene Bijbel. Amersfoorter Peter Siebe werkt als persvoorlichter bij het NBG. Maximaal kunnen 12 wandelaars meedoen. Opgave vooraf heel graag, klik om te mailen of per sms aan 06-33087962.