Zomervakantie Rolinka

Dit jaar gaan Mark en ik vóór de troepen uit op vakantie. In juni. Afgelopen jaren nam ik vakantie op wanneer de Veenkerk dicht ging. Klinkt logisch, zeker toen er nog schoolgaande kinderen mee gingen. Dat laatste is al een tijdje niet meer zo. En een ander nadeel is dat zodra ik weer terug was van vakantie, het seizoen direct van start ging. En dat maakte dat ik de eerste maanden voor mijn gevoel steeds achter de feiten aan bleef lopen. Dus nu zo. De maand juni op vakantie. Als ik terug ben zijn er nog drie zondagen waarop we elkaar treffen en dan gaat ook de Veenkerk dicht. In die periode heb ik alle tijd om het seizoen zorgvuldig op te tuigen. Is er ook tijd om wat bezoekjes te brengen, want veel ouderen zijn wel thuis en niet iedereen gaat tegelijk weg. Een zomer in en om het huis met tijd en rust om het werk wat weer gaat komen mooi te organiseren.

Tijdens mijn afwezigheid neemt ds Martin Snaterse waar van 4 – 19 juni en van 20 juni tot 3 juli zal dat ds Jos van Oord zijn.

Hun gegevens:

Martin Snaterse: 06-17388270; martin.snaterse@inham.net