Actie Zonnestraal

Voor de vakantie heeft Hielke tijdens de dienst iets verteld over actie Zonnestraal. Hierbij nog even een herinnering.

Ook dit jaar organiseren we samen met Het Brandpunt, De Inham en De Lichtkring de actie Zonnestraal. Wat houdt de actie Zonnestraal in?Velen van ons gaan (of zijn inmiddels) op vakantie geweest, een deel blijft in eigen land, anderen gaan naar het buitenland, Genieten van een andere omgeving, ander eten, even niets moeten. Er zijn echter ook mensen die achterblijven, niet op vakantie kunnen, durven of willen. Voor hen duurt de vakantieperiode wellicht lang. Met de actie Zonnestraal willen we iedereen uitnodigen om eens om zich heen te kijken, in de kerk en/of in de buurt. Kent u iemand voor wie de vakantieperiode wellicht lang duurt, die misschien zelfs opziet tegen de lange zomer? Wilt u hem of haar dan uitnodigen om samen met u gezellig een terrasje te pakken of wat lekkers in huis te halen?Daarvoor zullen bonnen uitgereikt worden ter waarde van € 10,00. Hiermee kunt u tijdens de zomerperiode, bij één van de aangegeven adressen, samen een kopje koffie of thee met wat lekkers of een glaasje fris, bier of wijn met een klein hapje gebruiken, of wat gebakjes halen. Bij het besteden van de bon vragen we u uw naam op de bon te noteren. De bonnen komen ook op de tafel in de kerk te liggen. De actie loopt t/m 1 september.Zo hopen we dat iedereen kan genieten van een heerlijke zomer!

Hartelijke groeten,

De daconie/ Liesbeth, Hielke, Marije en Irene