Actie Zonnestraal – nog tot 1 september

Afgelopen jaren hebben we, in samenwerking met de kerken de Inham, het Brandpunt, de Veenkerk en de Lichtkring, de actie Zonnestraal gehouden. Er werden bonnen uitgedeeld om samen met iemand anders een terrasje te pakken of iets lekkers bij de bakker te halen.

Wat houdt de actie Zonnestraal in? Velen van ons zijn toch weer op vakantie geweest, heerlijk genieten, even niets moeten. Er zijn echter ook veel mensen die achterblijven, niet op vakantie kunnen of willen. Voor hen duurt de vakantieperiode soms lang. Met de actie Zonnestraal willen we iedereen uitnodigen om eens om zich heen te kijken, in de kerk en/of in de buurt. Kent u iemand, voor wie de vakantieperiode lang duurt, die wellicht zelfs opziet tegen de lange zomer. Wilt u hem of haar dan eens uitnodigen om samen met u gezellig een terrasje te pakken of wat lekkers in huis te halen. De bon heeft een waarde van 10 Euro waarmee u, bij één van de op de bon aangegeven adressen, samen een kopje koffie of thee met wat lekkers of een glaasje fris, bier of wijn met een klein hapje kunt gebruiken of wat gebakjes kunt halen. Bij het besteden van de bon vragen we u uw naam op de bon te noteren.

De bonnen zijn uitgedeeld in de kerk maar ook nog te verkrijgen via Henriette, Rolinka en Irene