Bericht van de wijkraad

Afgelopen dinsdag is onverwacht de vader van onze dominee Rolinka overleden. Een paar maanden geleden gingen zij nog samen voor in een viering in de Veenkerk. We wensen Rolinka, Mark en de familie veel sterkte met dit verlies. We hopen dat de mooie herinneringen en de verbondenheid met elkaar en met God hen troost geven in deze moeilijke periode.

Wilt u een blijk van medeleven geven, dan kunt u een kaart sturen aan Rolinka en Mark op adres Pluviersingel 3, 3871 TK Hoevelaken.

De uitvaart van emeritus ds. E.S. Klein Kranenburg vindt maandag 30 oktober plaats. Het is mogelijk om de uitvaartdienst bij te wonen in de Goede Herderkerk, Enkweg 2 te Epe. De aanvangstijd is 12.30 uur. De teraardebestelling vindt in besloten kring plaats.

Rolinka zal in ieder geval de komende 2 weken afwezig zijn. Ds. Anna Walsma (Brandpunt) en ds. Martin Snaterse (Inham) nemen haar waar nodig waar. Aanstaande zondag zal ds. Joost Sijl voorgaan. De invulling van de viering van zondag 5 november is in de handen van de lectoren.

Als u in de tussentijd vragen heeft, dan kunt u contact opnemen met de voorzitter van de wijkraad Daniƫlle Donath (mail) of de scriba Jonine de Waal (mail)