Dauwtrappen met Hemelvaart 13 mei

Dauwtrappen is voor vroege vogels; de wereld is nog stil en vol verwondering. Doe je mee?
We verzamelen om 07.00 uur bij Het Brandpunt. Dan kan je kiezen: of fietsen, of struinen door de wijk en het Schothorsterpark. Wat je ook kiest: je hebt een speurneus nodig. Uiteindelijk kom je terecht bij de St Martinuskerk waar we samen ontbijten. Wanneer iedereen zelf wat brood meeneemt, dan leggen we dat op grote schalen om samen te delen. Ans en Ad van de Sint Martinuskerk zorgen voor koffie, thee en sinaasappelsap. Er is nog een klein programma en een daverende verrassing van pastor Mauricio. Rond kwart over 9 sluiten we af met een korte viering in de tuin bij de vijver waarna iedereen weer zijn eigen weg kan gaan.

De organisatie is in handen van de gezamenlijke kerken van Amersfoort Noord en Soesterkwartier, maar iedereen uit andere kerken in Amersfoort kan meedoen!

Voor de organisatie en het ontbijt willen we wel graag weten op hoeveel mensen we kunnen rekenen. Opgave bij Josephine van Pampus, klik hier voor email Graag vermelden of je wilt fietsen of wandelen. (circa 1.15 uur)

Anna, Martin, Rein en Josephine