Dauwtrappen met Hemelvaart op 26 mei

Dauwtrappen is voor vroege vogels; de wereld is nog stil en vol verwondering. Doe je mee?
We verzamelen om 7.00 uur bij Het Brandpunt. Dan kan je kiezen: of fietsen, of struinen door de wijk en het Schothorsterpark. Wat je ook kiest, je hebt een speurneus nodig. Uiteindelijk kom je terecht bij de Sint-Martinuskerk, waar we samen ontbijten.
Wanneer iedereen zelf wat brood meeneemt, dan leggen we dat op grote schalen om samen te delen (duurzaam!) Ans en Ad van de Sint-Martinuskerk zorgen voor koffie, thee en sinaasappelsap. We sluiten af met een korte viering in de tuin bij de vijver, geleid door pastor Mauricio Meneses en ds. Anna Walsma. Daarna kan ieder weer zijn/haar eigen weg gaan.
De organisatie in in handen van de gezamenlijke kerken van Amersfoort-Noord, maar iedereen kan meedoen! Voor de organisatie en het ontbijt willen we wel graag weten op hoeveel mensen we kunnen rekenen. Opgave bij Anna Walsma,  a.d.walsma@gmail.com  of Suhail Tarfur, jongerenwerkolva@gmail.com
Graag vermelden of je wilt fietsen of wandelen (ca. 1.15 uur)