UITNODIGING!!!

Op vrijdagmiddag 3 juni organiseert de Veenkerk een gezellige middag voor oud en jong. Wat aanvankelijk startte als ouderenmiddag, loopt inmiddels uit op gezellige ontmoetingsmiddag voor iedereen van de Veenkerk. We hebben door Corona eigenlijk al ruim 2 jaar niet echt iets gezelligs kunnen organiseren (op twee feestjes na), dus nu maar even voor allemaal!

Vanaf 15 uur staan de koffie en thee klaar en wordt u ontvangen door Team Pastoraat. Er is aansluitend een lekker glaasje fris of iets anders met een borrelhapje en…. live muziek! We hopen natuurlijk dat t weer meewerkt en we lekker buiten kunnen zitten.

De ouderen krijgen middels de telefoon allemaal een persoonlijke uitnodiging. U zult begrijpen: dat is een hele klus, dus mocht u het telefoontje gemist hebben, weet je dan wel welkom. En informeer ook elkaar over deze middag, hoe meer zielen hoe meer vreugd.

Dus: tot ziens op vrijdag 3 juni vanaf 15 uur in de Kamers.

Team Pastoraat

Henriette Kappert