Diaconale collecte 17 april

De oorlog in Oekraïne betekent onbeschrijflijk veel leed voor de mensen daar. Ons hart en onze gebeden gaan naar hen uit!

Kerk in Actie werkt al jarenlang samen met kerken en partnerorganisaties in Oekraïne, waaronder de Lviv Education Foundation (LEF). LEF biedt hulp in de Oekraïense dorpen, vangt de vluchtelingen die onderweg zijn op en voorziet hen van voedsel, onderdak en transportmiddelen. Daarnaast bieden we in Oekraïne zelf maar ook aan de grenzen hulp via ons internationale kerkelijk netwerk ACT Alliiance (Action by Churches Together). Oekraïne heeft onze steun nu harder nodig dan ooit.

Steun dit werk met een bijdrage via de App of op rekeningnummer NL89 ABNA 0457 457 457 t.n.v. Kerk in Actie te Utrecht, o.v.v. noodhulp Oekraïne