Diaconale collecte 20 augustus

De lokale kerkgemeenschappen op Papoea, Indonesië, spelen een belangrijke rol in de samenleving, vooral in de vaak afgelegen gebieden waar onderwijs en gezondheidszorg slecht functioneren. Veel vrouwen zijn actief betrokken bij de ontwikkeling van hun land en volk en nemen sociale en pastorale taken op zich.

Kerk in Actie ondersteunt de kerk op Papoea bij deze taken. Ze kunnen een diaconale of pastorale training, een alfabetiseringscursus of naailes volgen. Ook geeft de kerk vrouwen via een voedingsprogramma voorlichting over gezonde voeding.

Geef uw bijdrage via de AppostelApp, de QR code of via de mandjes of maak je bijdrage over op NL89 ABNA 0457 457 457 t.n.v.Kerk in Actie o.v.v. collecte kerk Indonesië.