Diaconale collecte 27 november 2022 – Kerstpakkettenactie voor gezinnen in armoede

De Kerstpakkettenactie is een initiatief van De Inham, Het Brandpunt, St. Martinuskerk, De Veenkerk, St. Josephkerk, De Boogkerk, Kruispunt en De Lichtkring.

Er zijn talloze gezinnen die een financieel duwtje in de rug kunnen gebruiken. Zeker nu het steeds duurder wordt om in de wintermaanden de verwarming te laten draaien. En dat met de feestmaand december voor de deur. De kerken willen mensen die het nodig hebben bijstaan om hen toch een fijne Kerst, het feest van warmte en licht, te bezorgen.

De kerken collecteren de komende weken voor dit hartverwarmende doel. Een bijdrage voor deze actie kan overgemaakt worden naar IBAN NL39 RABO 0123 0031 13 t.n.v. Diaconie PKN Hoogland/Amersfoort-Noord o.v.v. kerstpakketten. Ook kunt u uw bijdrage geven via de AppostelApp, de QR code of via de mandjes.

Mocht u iemand weten die we blij kunnen maken met een pakket, neem dan zeker ook even contact op! Voor meer informatie: Irene van den Brink, irene.van.den.brink@veenkerk.nl

Diaconale collecte

De QR code kunt u scannen met de camera van uw telefoon of aanklikken.