Vrijwilligers lichtjestocht 2022?

Heb jij het kerstverhaal wel eens in het echt gezien?

Dit jaar wordt er weer een lichtjestocht in Vathorst georganiseerd door Veenkerk, Kruispunt, Ontmoetingskerk en Perspectief op 23 december van 17.00-21.00. Daarbij ben je van harte welkom!

Maar het kan nóg leuker: je kunt dit jaar zelf aan het kerstverhaal meedoen! We zoeken een heleboel vrijwilligers die tijdens de tocht willen helpen om de lichtjestocht weer tot een groot succes te maken! We zoeken figuranten voor bijvoorbeeld de Wijzen en we zoeken ook mensen voor de vuurkorven, die langs de route staan. En ook mensen die lampjes uitdelen aan het begin van de tocht. En we zoeken een herbergier!

Wil je de tocht liever zelf lopen, maar wel helpen? We zoeken ook mensen voor het gereed zetten van de ‘stationnetjes’. En ook achteraf hebben we mensen nodig om het allemaal weer op te ruimen. Zoveel mogelijk op vrijdagavond maar misschien ook nog wat op zaterdagmorgen.

Samen maken weer op die manier een prachtig feest van: voor elkaar en met elkaar!

Als je interesse hebt om mee te willen doen, dan kan je meer informatie krijgen of je aanmelden bij Gratia Kraaijeveld (06 514 22 658 of via email: gratiakraaijeveld@gmail.com