• Dit evenement is voorbij.

31 december: oudejaarsviering “met vuur gezouten worden”

31 december 2021 @ 16:00 - 17:00

2021.

Wat een jaar hebben we achter de rug. Het c-woord heeft ons het afgelopen jaar beheerst. En de formatie. En nog zoveel andere dingen. Maar vooral misschien: elkaar. Want we hebben gemerkt hoe ingewikkeld het kan zijn om samen te leven. Terwijl dat juíst is wat leven is, samenleven. Er is veel om op terug te blikken. Maar is er ook nog wat om naar uit te kijken? Hoe laten we ons inspireren door wat God ons te zeggen heeft?

Op 31 december blikken we als gelovigen terug, kijken vooruit en willen we  G/geestkracht opdoen. Dat doen we met de geloofsgemeenschapen van de St. Martinus, De Inham, Het Brandpunt en de Veenkerk. Er is livemuziek van het St Martinuskoor en Bea van de Hoef, solozang Ilse van ’t Wout, Martin Snaterse, gitaar. O, en er komt wat zout en vuur bij kijken. Nieuwsgierig? Tot dan!

Wat:                oecumenische oudejaarsviering, voorgangers Regina Lafeber en Ans Kruisselbrink

Wanneer:        31 december om 16 uur

Waar:              St Martinus, Kerklaan 22, Hoogland, of via https://www.kerkomroep.nl/#/kerken/11279

Datum:
31 december 2021