« Alle Evenementen

• Dit evenement is voorbij.

Top2000 event

30 december 2021 @ 15:00 - 17:00

EUR10

Geannuleerd en zal worden verplaatst naar ander moment in 2022

Ken je dat, dat wanneer je onverwacht een dierbaar nummer op de radio hoort, je weer heel even terug bent naar dat ene moment, toen je dat nummer zo vaak luisterde? Heel even ruik, voel en beleef je die herinnering weer alsof het gisteren was. De Top2000 op NPO2 doet aan het eind van het jaar niet anders dan je een week lang mee te nemen langs al die trips down memory lane. Sommige momenten zijn nog maar heel kortgeleden, andere nemen je terug naar jaren geleden.

De Veenkerk, het Brandpunt en de Inham presenteren samen met de Kamers dit jaar: het Top2000 event. We proberen een muzikaal overzicht te geven van de afgelopen tijd en uiteraard ook die dierbare momenten van lang geleden weer even present te maken. Een professionele band zal een uur lang nummers ten gehore brengen die allemaal wel verbonden zijn met monumentale momenten in een mensenleven of zelfs in een samenleving.

We zijn supertrots dat het dit jaar dan wel kan, vorig jaar moesten we het afblazen. Uiteraard met alle Coronamaatregelen in acht nemend, maar zo kunnen we er wel een heus feest van maken. Natuurlijk met oliebollen en gluhwein en warme choco. Een middag die je niet mag missen.

QR-code verplicht

Kosten: Toegang 10 euro