Ben ik niet meer welkom zonder abonnement of als ik dit niet (meer) kan betalen?

Iedereen is en blijft welkom, ongeacht je gekozen abonnementsbedrag. Ook als je op dit moment geen financiële bijdrage kan/wil leveren!

Kerk zijn kost echter wel geld dus wordt een vrijwillige financiële bijdrage per maand enorm gewaardeerd. We hebben uitgerekend dat we €37,50 per huishouden per maand nodig hebben om als kerk kostendekkend te zijn.

We realiseren ons dat dit bedrag niet voor iedereen haalbaar is, zeker in deze onzekere tijd. Het bedrag geeft dus aan wat de Veenkerk gemiddeld nodig heeft. Misschien kun en wil je minder geven? Iedere bijdrage wordt gewaardeerd! We hopen dat er voldoende mensen zijn die wat meer kunnen missen en daarmee indirect geven voor de mensen die wat minder kunnen missen. Dat is ook “samen kerk zijn”!