Geen dienst maandagavond 4 mei in De Inham

In de laatste Lopend Vuur werd de viering voor 4 mei om 19.00 uur aangekondigd, met dit jaar als thema 75 jaar vrijheid. Hoe mooi was het geweest, om hierbij stil te staan in de viering voorafgaand aan de herdenking bij de naald.

Helaas geen samenzijn in De Inham dit jaar op deze avond. In overleg hebben wij besloten ook geen viering via de kerkomroep of YouTube door te laten gaan. Vanuit de Gemeente zijn alle samenkomsten afgelast.

Op 4 mei leggen koning Willem Alexander en koningin Maxima een krans op de Dam in Amsterdam. De koning zal na de kranslegging een toespraak houden. Wij verwachten dat veel mensen daar op zullen afstemmen.

Wij gaan ervan uit dat volgend jaar de 4 mei viering weer door zal gaan zoals we gewend zijn van de afgelopen jaren.

Vriendelijke groet,

voorbereidingsgroep van de samenwerkende kerken in Hoogland /Amersfoort