Ha Veenkerk-millennial!

Je bent geboren rondom 2000 (paar jaar ervoor of erna kijken we niet naar), en voor een heel aantal van jullie geldt dat je je als kind en tiener en wat er daarna komt regelmatig in of om de Veenkerk  hebt laten zien. De een meer dan de ander. Er was kinderwoorddienst, er was de musical, er was kamp en er was catechese, er was tienerdienst en kids en chill… er was van alles. Maar nu… nu is er ff niets. Voor anderen van jullie geldt dat ze later ingeschreven zijn geworden in de Veenkerk en deze ‘carriere’ niet hebben meegemaakt, maar alsnog wel een Veenkerk-Millennial zijn! Voel je vooral super welkom!

Jouw leven heeft een vlucht genomen na je examens, je bent begonnen aan vervolg-opleiding, al dan niet op kamers of zelfstandig gaan wonen, misschien wel een relatie… al die dingen. En het leven is vol en druk en verwarrend soms en vraagt elke dag weer keuzes en stappen en gedoe… Leuk, maar ook wel veel. En de kerk? Ja, dat was ooit, maar nu niet meer. Wat zou de Veenkerk nu nog kunnen bijdragen?

Ik heb geen idee. Wat ik wel weet is dat jullie met best een heel aantal zijn en ik vermoed ook best wel met dezelfde vragen en uitdagingen geconfronteerd zijn. Ik ben nieuwsgierig naar hoe het nu met je is. Ik zou ook graag willen weten wat je bezighoudt. Grotere of kleinere levensvragen met elkaar delen en bespreken. Hoeft niet meteen over God en geloof te gaan, zeker niet. Maar wel over dat wat jou drijft of belemmert, waar je blij van wordt en waar je je zorgen om maakt. Al die dingen… En hoe leuk is het om elkaar na al die tijd ook weer eens te zien (voor wie dat geldt natuurlijk) en herinneringen op te halen aan kamp of wat dan ook.

Dus ik dacht: een VEENKERK-MILLENIALS-MEET-UP!

Wanneer: donderdag 11 mei 2023

Waar: De Kamers

Tijd: van 18.30 tot max 20.30.

Er is soep en brood en lekkers en ik ben er en jullie zijn er. Gewoon om eens bij te praten en misschien wel samen te ontdekken of de Veenkerk op een of andere manier nog iets voor je kan betekenen in dat toch al volle leven van jullie!

Geef je snel op via predikant@veenkerk.nl

Bovenstaand is naar hopelijk alle Millenials van de Veenkerk ook gemaild. Heb je deze mail toch niet ontvangen, weet je alsjeblieft uitgenodigd als je jezelf aangesproken voelt in deze mail. En ouders van: willen jullie jullie Millenials op deze uitnodiging te wijzen?

Alvast grote dank!

Lieve groet Rolinka