In 2024 weer een Top2000-kerkdienst

Met de klanken van de Top 2000 nog in de oren, willen we – na even weggeweest te zijn – dit evenement weer gaan voorbereiden. Heb je zin om mee te denken? Dan nodigen we je uit voor dinsdag 23 januari, in De Inham, 19:30 uur. We gaan dan de mogelijkheden bekijken en een eerste planning maken met suggesties voor muziek, band, tijd en locatie. Welkom!

Tijdens een Top2000-kerkdienst vertellen we het verhaal van de liefde van God door het zingen van nummers uit de Top 2000. De Top 2000 staat boordevol mooie nummers over liefde, hoop en verdriet. In de bijbel zijn dit ook belangrijke onderwerpen. Iedereen kent wel een nummer uit de Top 2000 en heeft hier een bepaalde ervaring mee. Je eerste kus? De openingsdans tijdens je bruiloft? Een begrafenis? Elke keer als je dat lied hoort, denk je weer even terug aan toen. Vaak zijn er verwijzingen naar teksten uit de bijbel. Mooi om deze levensliederen te laten klinken in een viering.

Vragen en opgave: mail Henriette Kappert