Kerkbalans 2020

De jaarlijkse actieperiode van Actie Kerkbalans gaat vandaag van start. Wist u dat Kerkbalans de grootste fondsenwerfactie van het land is? Door het hele land vragen plaatselijke kerken en parochies aan hun leden om een financiële bijdrage over te maken. Deze week valt ook bij u de brief voor Kerkbalans op de mat. Doet u ook weer mee?

Voor iedereen is de kerk op een andere manier van waarde. Parochies en gemeenten krijgen geen subsidie. Om te kunnen bestaan hebben kerken een financiële bijdrage nodig van hun leden.

Is de kerk voor u ook een plek van ontmoeting en inspiratie? Doe dan mee aan Kerkbalans en vul het toezeggingsformulier ruimhartig in. Vanaf deze week komt een vrijwilliger een brochure en het formulier bij u langs brengen en weer ophalen. U kunt uw bijdrage ook digitaal overmaken als u zich daarvoor heeft opgegeven. Via deze weg willen we u alvast hartelijk bedanken voor uw bijdrage!

Laten we met elkaar en alle vrijwilligers er weer een mooie en succesvolle actie van maken!