Kerstmusical 2022

Beste ouders van de Veenkerk,
Het gaat dit jaar echt weer gebeuren er zal een kerstmusical van de Veenkerk komen.
Aangezien het al een tijdje geleden is alvast wat info.
Met de kinderen vanaf ongeveer 5 jaar tot wie maar wil, gaan we samen werken naar een mooi product. Er wordt een musical gekozen en daar gaan we mee aan de slag. De muziekbestanden en het tekstboek wordt digitaal met de ouders gedeeld. Vanaf 3 oktober zullen we elke zondag met elkaar gaan oefenen na de dienst. In het begin zal dat een uurtje zijn, maar op den duur zal er een uurtje bijkomen. We snappen het wanneer iemand een keer niet kan. Dat horen we dan wel graag van te voren. Hoe verder we bij de uitvoeringsdatum komen (17 december) hoe belangrijker het is dat er zoveel mogelijk kinderen zijn.
Het is een leuke reis met elkaar waarin we naar een mooi eindresultaat werken.
Via de volgende link[aanmelding kerstmusical 2022] kunt u zich inschrijven voor de kerstmusical. u kunt deze link vaker gebruiken, wanneer er meer kinderen uit één gezin meedoen. Wij vragen jullie dit te doen voor 20 september. Dan gaan wij als kerstengeltjes (de kerstmusical commissie) van start.
mocht je nog vragen hebben dan horen we het graag. Wij hebben er weer heel veel zin in en we hopen dat er weer veel kinderen zijn die mee doen.
Groetjes van de Kerstengeltjes van 2022