MUSICAL KAÏN GAAT VAN START!

Na de zomervakantie gaat de musical Kaïn van start. Eenieder die zich kerkelijk betrokken voelt of (weer) wil voelen bij kerkelijk Amersfoort-Noord/ Hoogland, is van harte uitgenodigd om hieraan mee te doen. Wie eerder meegedaan heeft, weet hoe mooi het is om samen op trekken en een musical vorm en inhoud te geven. Wie niet eerder meegedaan heeft: gun jezelf die ervaring!

De oerverhalen staan in deze musical centraal
De verhalen over het paradijs, de toren van Babel, de ark van Noach en de schepping zijn bekend. In de musical kijken we naar die verhalen door de ogen van Kaïn. Wat doen die verhalen met hem? Wat doen ze met ons? Wat kunnen we daar vandaag de dag mee? Daar gaan we met elkaar naar op zoek. Kijk op www.musicalkain.nl/zwerven-in-de-oerverhalen/ voor meer uitleg over het verhaal.

Er is voor iedereen wat te doen
Er wordt in deze musical veel gespeeld en gezongen, dus we kunnen heel wat deelnemers gebruiken. Dat geldt ook voor werk achter de schermen, zoals de zorg voor licht en geluid, grime, decor en rekwisieten, verkoop entreebewijzen, catering en noem maar op. Ons motto is: we doen het met elkaar en voor elkaar.

Praktische informatie in notendop
De musicalrepetities starten vanaf 29 september (audities op 8 en 15 september) en vinden iedere woensdagavond in Het Brandpunt plaats, met uitzondering van de basisschoolvakanties. Er zijn daarnaast drie zaterdagen gepland en de uitvoeringen vinden plaats in twee weekenden in de periode van eind maart tot half april 2022. Er wordt voor spelers en zangers een deelnemersbijdrage gevraagd. Voor deelnemers achter de schermen is de tijdbesteding afhankelijk van de interesse(s) en eigen mogelijkheden.

Meer info en/ of interesse? Op www.musicalkain.nl stelt het productieteam zich voor en is meer informatie te vinden. Daar is ook het aanmeldformulier voor deelname opgenomen. Opgave kan ook door een mail te sturen naar info@musicalkain.nl onder opgave van naam, contactgegevens en gewenste vorm van deelname (koor, rol, achter de schermen). Aanmelden is mogelijk tot 1 september, maar liefst eerder.

Graag tot ziens bij musical Kaïn!