Oproep Diaconie

Winterkleding gezocht voor asielzoekers in de noodopvang Hotel Campanile

Op verzoek van het COA komen er in februari maximaal 154 asielzoekers in het Campanile hotel in Amersfoort-Noord. Het zijn mannen die hier tijdelijk komen, uit verschillende landen, waaronder Syrië, Jemen, Eritrea en Afghanistan.

Wilt u meehelpen met het inzamelen van winterkleding?

Heren winterkleding maat s, m en l

• Kleding die niet nieuw hoeft te zijn, maar wel schoon en heel: Truien, vesten, polo’s, winterjassen, schoenen, blouses, handschoenen, mutsen, vesten, sokken etc.
  • Onderkleding liever nieuw zoals: ondergoed en T-shirts.
  • Kleding het liefst aanleveren in vuilniszakken of in een big shopper.

Neem uw kleding s.v.p. op 18 februari mee naar de Veenkerk of lever deze in bij de Lichtkring op vrijdagochtend tussen 10.00 uur en 12.00 uur naar de Lichtkring, Laan naar Emiclaer 1.

Laten we op kleine schaal als kerken, ook in Amersfoort, een verschil maken. Dank u wel!

Deze kledingactie van kerken is een samenwerking tussen kerken in Amersfoort Noord en de kledingbank van Amersfoort.

Alvast bedankt! Namens de diaconie, Irene van den Brink