Programma startzondag 10 september

We kijken uit naar 10 september waar we ons nieuwe seizoen starten rondom het thema “Songs of life”. U en jij bent van harte welkom!
Programma:
10.00 Viering met Rolinka
11.15 Koffiedrinken met wat lekkers van de Wijkraad, kennismaken Tienerkerk
11.30 Opening startzondag door de Wijkraad
12.00 Keuze uit verschillende activiteiten:
              * Kick-off Veenkerk Koor onder leiding van Annemiek en Ferdinand
              * Test je bijbelkennis met quizmasters Pia Pleerol en Hetty Toiletti
              * Muzikaal knutselen voor de kinderen, met voor de allerkleinsten spelen in de zandbak
              * Buitenspellen voor de kinderen en tieners
* Componeren Veenkerklied/rap
13.00 Lunch verzorgd door Gemeenteleden
14.00 Afsluiting en opruimen
Locatie:Theaterzaal de Kamers en onder de stretchtent aan de achterzijde (de voorzijde van het terras met horeca is open voor wijkbewoners)
Verzoek
Voor de lunch vragen we iedereen om wat mee te nemen, een Amerikaanse “potluck lunch” dus. We hebben geen beschikking over een koelkast/oven, dus houd daar graag rekening mee. De etenswaren kunnen bij binnenkomst in de keuken worden neergezet. Denk bijvoorbeeld aan pastasalade, sandwiches, wraps, pannenkoeken, stokbrood met smeersels, fruit, quiche etc. Voor borden, bestek en drinken wordt gezorgd.
We zoeken nog een paar gemeenteleden om de activiteiten te begeleiden en de lunch klaar te zetten. Je kunt je opgeven bijscriba@veenkerk.nlof op de dag zelf een handje helpen.
Voor het opruimen geldt: vele handen maken licht werk! Dus laten we dat vooral met z’n allen doen.
Heel graag tot 10 september! Met hartelijke groet van de Wijkraad