Startzondag; aanmelden

Op zondag 11 september a.s. vindt de startzondag plaats.

We hebben een gevarieerd programma samengesteld met activiteiten en lunch;  volwassenen, tieners en kinderen: iedereen is van harte welkom☺ maar willen eigenlijk wel weten hoeveel mensen we kunnen verwachten.

Willen jullie dat vooraf laten weten? Dat kan door een mail te sturen aan startzondag22@gmail.com

Daarnaast willen we het koffiemoment na de dienst ‘aankleden’ en hebben voor dat moment het thema ‘heel de Veenkerk bakt’ bedacht.

Het zou leuk zijn als daar in grote getale gehoor aan gegeven kan worden. De baksels kunnen op de zondagmorgen 11 september worden meegenomen.

En voor de lunch willen we samen groentesoep maken, en willen we jullie vragen om ingrediënten daarvoor mee te nemen op de startzondag zelf. Afhankelijk daarvan wordt ter plekke bepaald welke soort soep zal worden bereid.

En tenslotte hebben we weliswaar al wel een aantal dingen bedacht en voorbereid maar is er op de dag zelf ook nog wel wat hulp nodig en concrete vraag is wie dat zou willen doen. Ook daarvoor kun je je opgeven via het hierboven aangegeven e-mail-adres.

En dat geldt voor iedereen, zeker ook voor de tieners!

We kijken uit naar een goede start van het nieuwe kerkelijk jaar!

Hartelijke groet,

Corry van Beuzekom en Gratia Kraaijeveld