Stokje doorgeven – Ineke

Het is tijd om het stokje door te geven. En dan hebben we het over het stokje van het jeugdwerk.
Met heel veel plezier heb ik het jeugdwerk mogen coördineren en mogen meedenken over de Veenkerk binnen de wijkraad. Wat wordt er toch veel gedaan voor de kinderen en de jeugd in de Veenkerk. Kinderwoorddienst, minikerk, tienerkerk, clubs, bijbabbelen, kamp, Musical, overstapdienst. En overal staan veenkerkers klaar om er wat van te maken voor de kinderen. Om ze te leren over en delen in Gods liefde. Uiteraard blijf ik lekker bezig met Jeugdactiviteiten maar zal iemand anders de coördinerende functie overnemen……. en dat zal zijn:
Hilde Kremer. Heel succes maar vooral plezier met deze taak.

Met heel veel plezier neem ik het stokje van Ineke over.
Dank je wel Ineke voor die vele jaren betrokkenheid, enthousiasme en creativiteit. En wat fijn dat je nog steeds wilt deelnemen aan de jeugdactiviteiten.
Ik kijk er naar uit met jeugdwerkers en jeugd aan de slag te gaan, de mooie activiteiten die er al zijn voort te zetten en te bekijken of we nieuwe activiteiten kunnen bedenken.
Mijn hoofddoel is dat iedere jongere zich thuis voelt in de Veenkerk en zich op welke manier dan ook voelt aangeraakt door de liefde van God.
In de dienst van zondag 3 maart a.s. neemt Ineke afscheid als jeugdcoördinator en zal Hilde de zegen krijgen over haar nieuwe functie in de Veenkerk.