The Passion in Vathorst donderdag 18 april

Al een aantal jaar kijken wij met elkaar naar The Passion op ons grote scherm in de Kroon. Dit jaar gaan we dat weer doen. Maar nu niet alleen!

Want ook in de Ontmoetingskerk en het Kruispunt wordt The Passion vertoond. Hoeveel leuker is het om met zn allen naar dit spektakel te kijken. Zoals ook the Passion een mooie samenwerking is tussen verschillende kerken en omroepen kunnen wij dat natuurlijk in Vathorst ook.

Dus dit jaar zullen we niet in De Kroon gaan kijken, maar in het Kruispunt.

De uitzending begint om 20.30. Ik heb nog niet alle gegevens, maar ik vermoed zo maar even dat de deur vanaf 20 uur wel open is en dat er iets te drinken klaar zal staan.

Een mooie kans om elkaar ook buiten onze kerkmuren te ontmoeten en het nieuwe gebouw van Het Kruispunt van binnen te bekijken.

Adres is: Terschellingkade 22, 3826 DJ Amersfoort