The Passion live in Zeist- Welke tieners gaan er mee?

Dit jaar is The Passion in Zeist en wij willen daar natuurlijk bij zijn.
Welke tieners, die op het Voortgezet onderwijs zitten (en ouder), gaan er mee?
We willen er met het openbaar vervoer naar toe.
Als je je hebt opgeven (graag uiterlijk opgeven zondag 24 maart a.s.) informeren we je verder hoe laat we vertrekken en hoe laat we hopen weer thuis te zijn. Weet wel dat we vroeg (einde van de middag) vertrekken en we weer laat (einde van de avond) thuis zullen komen. Ouders mogen uiteraard ook aansluiten. Aanmelden mag via hilde.kremer@veenkerk.nl of via de Tienerkerkgroepsapp. Leuk als je meegaat, want het wordt echt een hele bijzondere avond met elkaar!
Een van de tieners heeft geluk, zij mag met Rolinka mee naar The Passion, speciaal voor genodigden. Een bijzondere ervaring om alles van dichtbij mee te maken, compleet met meet and greet. De gelukkig tiener is geworden: Robyn van Dijk! Gefeliciteerd Robyn!!