The Passion, maar dan net even anders in Amersfoort- Noord.

Wat werden we op witte donderdag warm onthaald in de Inham!
Met een groep tieners (en een paar volwassenen) uit de Veenkerk, mochten we samen met gemeenteleden uit het Brandpunt en de Inham aanschuiven aan tafel voor een heerlijke maaltijd.

Jos, Judith en Morris hadden de maaltijd fantastisch voorbereid. Nadat ds Martin Snaterse ons voorging in gebed hebben we genoten van de zelfgemaakte tomaten- en linzensoep en de verschillende broodjes en smeersels.
Na de maaltijd schreven we allemaal op een steen wat we graag wilden achterlaten aan zorgen. Alle steentjes plaatsten we op een houten kruis buiten voor de kerk.
Vervolgens startten we onze wandeltocht richting Brandpunt. Onderweg stelden we elkaar vragen aan de hand van kaartjes die ds Rolinka Klein Kranenburg had meegenomen. Mooie en verdrietige gebeurtenissen werden met elkaar gedeeld.

Ook bij het Brandpunt voelden we ons meer dan welkom. Ondanks dat men druk was met de voorbereidingen van de viering van die avond, nam Mirjam de tijd om ons mee te nemen naar de stiltekapel. We kregen uitleg en ook hier mochten we weer iets achterlaten door middel van het opsteken van een kaarsje.

We vervolgden onze weg richting de Veenkerk. De laatste tien minuten van onze wandeltocht legden we in stilte af. In de Veenkerk stonden Henny en Daniëlle klaar met warme chocolademelk, koffie, thee, paaseitjes en koek.
Tegen 20.30 uur sloten ook anderen aan om samen met ons The Passion te kijken.

Wat bijzonder om dit met de drie verschillende gemeentes te mogen beleven. Veel dank aan ieder die hieraan een bijdrage heeft geleverd.
We hopen van harte op een vervolg volgend jaar en het zou geweldig zijn als er dan nog meer tieners aansluiten!

Hartelijke groeten,
Ronald & Hilde Kremer