Tienerkerk en 3FM Serious Request

Aan het einde van deze maand gaat 3FM Serious Request weer van start. Voor degene die niet weten wat 3FM Serious Request is, het is een goede doelen actie van de radiozender 3FM. Dit jaar is het goede doel: Klimaatverandering tegengaan. Wij als tieners hebben besloten hieraan ons steentje bij te dragen in de vorm van een koffiepakketje. Dit hebben wij bedacht omdat er in de kerk zelf geen mogelijkheid meer is om koffie te drinken met elkaar na de dienst. Daarom zijn wij op het idee gekomen om een pakketje samen te stellen met allemaal lekkere dingen voor bij de koffie. Voor €7,50 kunt u dit bestellen. Al de opbrengsten van deze actie gaan naar het goede doel zoals hierboven beschreven. U kunt deze pakketjes bestellen door te mailen; klik hier. Graag vermelden in uw mail hoeveel pakketjes u wilt (denk ook aan familieleden), uw naam, uw adres en uw telefoonnummer. Betaling gaat via Tikkie. U kunt tot uiterlijk 18 december a.s. uw bestelling plaatsen. Voor de Kerstdagen heeft u het dan in huis.

Namens alle tieners, Mats Kremer