Tienerkerk gaat voor Serious Request!

Zondag 28 november a.s. is er weer Tienerkerk – online. Na 3 jaar van afwezigheid komt dit jaar het Glazen huis met de dj’s van 3FM terug en wat ontzettend leuk is, het komt te staan op de Oliemolenhof in De Nieuwe Stad in onze eigen stad Amersfoort. Tijdens deze editie staat klimaatverandering centraal en het beschermen en herstellen van de regenwouden in Zuid-Amerika. Daarom staat het Glazen Huis dit jaar symbool voor een broeikas waarin de temperatuur letterlijk tot grote hoogte kan stijgen. Alleen het in Amersfoort aanwezige publiek kan deze temperatuur laten dalen door zich in te spannen in de kas die gekoppeld is aan het Glazen Huis. Ook worden rond het Glazen Huis tal van activiteiten georganiseerd waarmee geld opgehaald wordt voor het Wereld Natuur Fonds.Een prachtig doel, helemaal in lijn met onze Tienerdienst van afgelopen juli en ons Tenminste houdbaar tot-project. Samen willen we online nadenken en overleggen op welke manier wij als Veenkerk ons steentje hiervoor kunnen bijdragen om geld op te halen.

Wij zorgen dat jullie een link krijgen in de Tienerkerkgroepsapp voor de online Tienerkerk. Mocht je nog niet in de groepsapp zitten, mail ons dan als je ook graag wilt deelnemen.We starten zondag 28 november a.s. om 10 uur. Tot dan!Hartelijke groeten,Ronald & Hilde Kremerrhkremer@gmail.com