Het Glazen Huis komt naar Amersfoort!

3FM Serious Request zamelt dit jaar samen met jou geld in voor het Wereld Natuur Fonds. Van 18 t/m 24 december staan de radiozender en alle online en social kanalen van 3FM volledig in het teken van de actie en wordt er 24 uur per dag live radio en online content gemaakt vanuit het Glazen Huis in Amersfoort bij De Nieuwe Stad.

3FM-dj’s Sander Hoogendoorn, Frank van der Lende, Jorien Renkema en Rob Janssen zetten zich een week lang samen met Nederland in om zoveel mogelijk geld op te halen voor het Wereld Natuur Fonds om de regenwouden in Zuid-Amerika te beschermen en te herstellen.

Zij willen dit graag samen met ons doen. In actie komen kan op verschillende manieren. Dat kan bijvoorbeeld door zelf gebakken dingen te verkopen, een filmavond in de Veenkerk te organiseren op 1,5 meter, of door een grappige online sponsoractie. Eerlijk gezegd best een beetje lastig nu we ook alles op alles zetten om niet besmet te raken met corona, maar ook dan is er vast iets moois te bedenken dat geld opbrengt!

Als je zo’n actie organiseert onder de Veenkerkers, wil de diaconie graag de opbrengst van je actie verdubbelen! Wat zou het mooi zijn als er in de Veenkerk flink geld ingezameld gaat worden voor dit mooie doel! Neem dan wel gelijk contact met me op als je een idee hebt, of vraagtekens.

Vraag een plaat aan, doneer of kom in actie. 3FM Serious Request is te volgen op NPO 3FM en de online kanalen van de zender, 24 uur per dag op televisie op NPO 1 extra en via dagelijkse updates op NPO 1. Bezoek 3fm.nl/seriousrequest voor meer informatie.

Irene van den Brink | irene.van.den.brink@veenkerk.nl