Uitnodiging bevestigingsdienst

Beste Veenkerkers,

In de wandelgangen werd er al wat gebabbeld, en toen ik op 19 november bij jullie mocht voorgaan werd ik verrast met een prachtige bos bloemen (dat tot vorige week stond! Nog ontzettend bedankt ). Het is zover: afgelopen zomer ben ik afgestudeerd en nu ga ik aan het werk in ‘mijn eigen’ gemeente: de Bronkerk in Ugchelen.

Ik heb er onwijs veel zin in, maar het betekent ook dat Jeroen en ik afscheid nemen van de Veenkerk. Het is tijd voor deze nieuwe fase, maar… we gaan jullie ook heel erg missen!!!

We zien elkaar de komende weken vast nog wel, en sowieso sta ik nog wel eens ingeroosterd in de Veenkerk. Toch willen Jeroen en ik jullie bij deze heel erg bedanken voor het warme bad waarin wij terecht zijn gekomen tijdens en na mijn stage bij Rolinka. We voel(d)en ons heel erg thuis en wensen jullie alle goeds!

Voor wie wil en kan, voel je van harte uitgenodigd voor de bevestigingsdienst op zondag 14 januari om 14.30, in de Bronkerk in Ugchelen (Hoenderloseweg 10, 7339GH Ugchelen)!

Mooie Advent nog en een schitterend Kerstfeest alvast!!

Warme groet,

Regina