Vaste(n)wandelingen

Zoals u wellicht weet, is er iedere laatste vrijdag van de maand een groepje mensen uit de Inham en de Martinus die met elkaar een stukje wandelen en al wandelend met elkaar in gesprek gaan.

Ons wandelgroepje wandelt in de 40-dagen-tijd wat vaker en wel op:

24 februari, 10 en 24 maart.

We verzamelen om 9.00 uur in de Inham voor een korte meditatie bij het licht van de kaars. Met een vraag/een gedachte gaan we dan op weg.

Dit jaar hebben we als overkoepelend thema voor de wandelingen gekozen voor het thema dat Kerk in Actie ons toereikt: Uit liefde voor jou.

Onze ontmoeting op Goede Vrijdag, 7 april, is dit jaar weer in de Sint Martinus waar we de Kruisweg lopen. Ook daar beginnen we om 9.00 uur.

Vaak wandelen er in de 40-dagen-tijd meer mensen mee die het prettig vinden om zo met elkaar naar Pasen toe te leven. We hopen ook weer mensen vanuit Het Brandpunt en de Veenkerk te mogen begroeten.

Het zijn korte wandelingen in het Schothorsterbos.  Na de wandeling drinken we met elkaar nog iets in de ontmoetingsruimte van De Inham.

We verwelkomen u graag op vrijdag 24 februari om 9.00 uur in de Inham. Ook als u niet iedere week mee kunt lopen, bent u natuurlijk van harte welkom.

Met een vriendelijke groet,

Ans Bruins, Magret van Wee en Ria van Voorst (voor mailen klik hier)