Veenkerk-podcast ‘powered by tieners’: wie helpt een handje?

Tijdens de startzondag hebben tieners het prachtige initiatief gepakt om de Veenkerk-podcast op te zetten. De afgelopen twee edities van de Tienerkerk hebben ze het doel, de randvoorwaarden en de mogelijke invulling met elkaar besproken. De bedoeling is volgens een vast format afleveringen voor de podcast te maken, met inhoudelijke bijdragen die zowel voor de Veenkerk zelf als voor mensen buiten onze kerk relevant kunnen zijn. Het is nu tijd voor de uitvoering. De tieners hebben voor deze stap iemand nodig, die helpt in ieder geval de eerste aflevering te organiseren. Wie durft deze uitdaging met de enthousiaste tieners aan te gaan? Of wellicht heb je een briljant idee hoe dit verder op te pakken. Laat het Piet Korporaal (coördinator Tienerkerk) weten via een appje of belletje (06-23923946), mailen mag ook: pietkorporaal@hotmail.com.