Vierklank

Het eerste blad is van de persen gerold en worden hopelijk voor zondag bij iedereen bezorgd door onze geweldige bezorgers!

Er zijn veel positieve reacties over het nieuwe blad Vierklank. Heel fijn en zeker voor de Veenkerkers die meewerken aan dit mooie blad.

Maar de bezorging is buiten Hooglanderveen/Vathorst helaas niet vlekkeloos verlopen. Daarover heb ik contact met degene die dit regelen bij PGA (PG Amersfoort).

Daarom de vraag: kreeg u het blad niet in de brievenbus, meldt het dan. Er zijn exemplaren in de kerk om mee te nemen.

Wil je in het vervolg Vierklank digitaal ontvangen, stuur dan een mail naar vierklank en vermeld hierbij of u het blad alleen digitaal of ook nog op papier thuisbezorgd wilt krijgen.

Zijn er nog vragen? Spreek me aan of stuur een mail (klik hier)

Henny Rouwhorst