Vierklank digitaal lezen? Dat kan!

Vierklank bestaat sinds 2023 en is een samenvoeging van het blad Lopend Vuur van de Protestantse Gemeente Hoogland / Amersfoort Noord en het blad Drieluik van de Protestantse Gemeente Amersfoort. Vierklank wordt bezorgd bij alle leden van onze kerkgemeenschappen in Hoogland / Amersfoort Noord en Amersfoort Stad.

Al eerder heeft een melding in de Nieuwsbrieven gestaan dat u het blad ook digitaal kunt lezen. Dit scheelt veel onkosten doordat er minder exemplaren gedrukt hoeven te worden, het is milieuvriendelijker en het leest net zo makkelijk.

Wellicht is deze eerdere melding u toen ontgaan maar wilt u wel overgaan op de digitale versie. Daarom herhalen wij hierbij nog een keer het mailadres waar u zich kunt aanmelden voor de digitale Vierklank: klik hier

Indien u het blad Vierklank helemaal niet meer wenst te ontvangen, wilt u dit dan melden bij het kerkelijk bureau in Hoogland: klik hier voor mail. Wij zullen uw keuze zo snel mogelijk verwerken.

Namens het College van Kerkrentmeesters,

Hanneke Goumare