Walking Dinner 13 april 2024

“Zo leuk om Veenkerkers op een andere manier te spreken en te leren kennen” en “Wat hebben we weer heerlijk gegeten” waren een paar reacties.

De avond van tevoren ontving iedereen per e-mail het adres waar hij of zij de volgende dag mocht aanbellen voor het voorgerecht.
Ook voor de gastheren en gastvrouwen was het een verrassing wie er zouden komen. Na het voorgerecht mocht de envelop open waarin stond waar de gasten heen mochten voor het hoofdgerecht, toch weer spannend. In Schothorst, Hooglanderveen, Zielhorst en Vathorst zijn de sterren van de hemel gekookt. Zo heerlijk om te mogen aanschuiven.

“Kan dit niet meerdere keren per jaar” werd er gevraagd? Gezien de organisatie en nog veel meer andere leuke plannen, houden we het bij één keer per jaar. Maar weet dat er sowieso een 3e editie komt in 2025 en de datum zullen we zo spoedig mogelijk laten weten.

Tot slot natuurlijk het eindbedrag (inschrijfgeld + fooi) dat we voor Kerk in actie, Samen tegen armoede met elkaar hebben opgehaald: Een prachtig bedrag van € 472,50.