We gaan weer beginnen

Komende zondag is het weer zover: de Veenkerk gaat weer open. Na vier weken zomerstop gaan komende zondag de deuren van de Kamers weer open voor ons. Het is een zondag even weer proefdraaien. Joost Sijl zal onze voorganger zijn en we hopen elkaar deze zondag op een ontspannen manier weer te kunnen begroeten. Hopelijk voelt u/jij zich nu er meer gevaccineerd is ook veilig genoeg om weer terug te keren in onze theaterzaal. Misschien is het juist fijn voor jou en u om dat deze zondag te proberen, omdat er nog geen kinderwoorddienst en oppas is en ik verwacht geen grote drukte. Om die laatste reden, doen we ook niet aan reserveren. U kunt gewoon komen, er is een plekje voor jou en u.

Of er al livestream is, is op dit moment van schrijven nog niet duidelijk. Alle raderen moeten weer even aangezet worden om de Veenkerk in beweging te zetten. Maar reken maar dat dat de komende weken wel zal gebeuren.

Voor nu bent u/jij komende zondag weer van harte welkom.

We mogen weer volop zingen, dus dat is wel een fijne binnenkomer.

In de weken hierna zult u via nieuwsbrief en faceboek en website goed op de hoogte worden gehouden van alle activiteiten. Waaronder het startweekend van 11 en 12 september! Zet m maar in de agenda, we gaan weer gezellig BBQ-en met elkaar. Ik kan niet wachten om jullie allemaal weer te zien.