Bemensing Kerkelijk Bureau PKN Hoogland/Amersfoort-Noord

Zoals u misschien nog wel weet, heeft het College van Kerkrentmeesters helaas moeten besluiten om, i.v.m. de huidige financiële situatie, het jaarcontract van Hanneke Goumare niet te kunnen verlengen.

Hanneke heeft vervolgens aangegeven dat zij, samen met Ankie Engel, als vrijwilliger verder wil gaan. Op dit aanbod zijn wij natuurlijk graag ingegaan. Ankie houdt zich voornamelijk bezig met de administratie van onze begraafplaats Coelhorst.

Als vrijwilligers hebben zij uiteraard de mogelijkheid om flexibel te werken. Dit betekent dat de vaste dinsdag waarop Hanneke en Ankie werken, niet meer vast zal zijn.

Daarom is het Kerkelijk Bureau helaas niet meer zomaar te bezoeken is. Mocht u iets willen vragen, doorgeven etc. – dan vragen wij u dit per mail te doen: kerkelijkbureau@pknamersfoortnoord.nl. Zo nodig wordt er dan contact met u opgenomen.

Namens het College van Kerkrentmeesters heeft Hanneke nu een mooie bos bloemen en een huiskaars ontvangen. Haar officiële afscheid is, op eigen verzoek, pas als zij definitief gaat stoppen.

Ook wij vinden het uiteraard jammer dat deze beslissing gemaakt moest worden en zijn erg blij met de oplossing die Hanneke en Ankie hebben aangeboden. Nogmaals dank daarvoor.

En om met de woorden van Hanneke af te sluiten: Zij hoopt nog een leuke vrijwilligerstijd te mogen hebben, samen met Ankie en met alle gemeenteleden en zij blijft zich openstellen voor hulp aan hen, die vragen hebben met betrekking tot het kerkenwerk.

Met een vriendelijke groet,

Namens het College van Kerkrentmeesters,