Coördinator bezorging Lopend Vuur gezocht!

Huh, een coördinator voor Lopend Vuur? Lopend Vuur was toch gestopt?

Dat klopt, maar er is sprake van een doorstart samen Drieluik, het kerkblad van de Protestantse Gemeente Amersfoort (PGA).

Als eerste stap is afgesproken om dit jaar 2 gezamenlijke nummers te maken: één met Pinksteren en één met kerst. Aan de voorkant is het Drieluik, aan de achterkant Lopend Vuur (of andersom zo u wilt). Het blad blijft daarbij beperkt tot onze drie wijkgemeenten, Brandpunt, Inham en Veenkerk. En een aantal algemene pagina’s.

We gaan het blad verspreiden bij de leden van onze drie wijkgemeenten, inclusief de RK-leden van het Brandpunt. Het betekent ook dat het bezorgingsnetwerk veel kleiner wordt en opnieuw moet worden opgebouwd.
Om dat allemaal op poten te zetten zoeken we een nieuwe coördinator bezorging. De coördinator van het ‘oude’ Lopend Vuur, Eelco Kingma, is graag bereid om zijn kennis en ervaring over te dragen. En natuurlijk hopen we dat de bezorgers van Lopend Vuur de draad weer op zullen pakken.

De editie met Pinksteren gaan we verspreiden via de wijkkerken. We hopen dat verschillende kerkgangers even in hun buurt een aantal exemplaren van het kerkblad willen bezorgen.

Het gaat voor dit jaar dus om het gezamenlijke nummer dat met kerst zal verschijnen. En wie weet ook daarna. Wat mogelijk en haalbaar is, gaan we de komende maanden verkennen.

Ben je handig met Excel en wil je een bijdrage leveren aan een situatie waarbij er weer bij alle kerkleden een kerkblad op de mat komt te liggen, dan kom ik graag in contact met je.

Henk Veldhuis
(voorzitter Algemene Kerkenraad Hoogland/Amersfoort Noord)
Henk.veldhuis@inham.net