Dauwtrappen met Hemelvaart

Een frisse dag, een frisse kop
soms kun je je geluk niet op
het is de polder die ons wenkt
zijn weidsheid en zijn luchten schenkt.
Samen genieten we ervan
fijn dat het vanochtend kan.
(gedicht van een deelnemer aan het dauwtrappen op 26 mei 2022)
Ga je mee ‘een frisse kop’ halen op Hemelvaartsdag? Dan gaan we weer dauwtrappen!
We verzamelen op donderdag 18 mei rond 7.00 uur bij Sint-Martinuskerk.
Dan kan je kiezen: al fietsend de ongerepte morgen in geuren en kleuren beleven, of wandelend in pelgrimsmodus gaan. De fietsers en de wandelaars ontmoeten elkaar rond een uur of 9 bij Het Brandpunt, waar we samen ontbijten.
Voor het ontbijt neemt iedereen zelf belegde broodjes of boterhammen mee. Iets extra’s meenemen, zoals wat fruit of ander lekkers mag natuurlijk ook. Het meegebrachte brood wordt op grote schalen gelegd om samen te delen (duurzaam!). Voor koffie, thee en een sapje wordt gezorgd. We sluiten af met een kort liturgisch moment geleid door Marcella Walraven en Anna Walsma. Daarna kan ieder weer zijn/haar eigen weg gaan.
De organisatie in in handen van de gezamenlijke kerken van Amersfoort-Noord, maar iedereen kan meedoen! Voor de organisatie en het ontbijt willen we wel graag weten op hoeveel mensen we kunnen rekenen. Opgave bij Anna Walsma, klik hier voor mail  of Marcella Walraven, klik hier voor mail
Graag vermelden of je wilt fietsen of wandelen (ca. 1.15 uur)