Diaconale collecte 2 en 9 oktober 2022

Deze week collecteren we voor Kledingbank Amersfoort. Kledingbank geeft herbruikbare kleding aan mensen die het hard nodig hebben, maar het zelf niet (meer) kunnen betalen. Zo wil zij een steentje bijdragen aan armoedebestrijding in Nederland.

Duurzaamheidstip:

Welke kleding heb je afgelopen zomer gedragen en welke niet? Ruim je kast op bewaar je favoriete kledingstukken en breng de rest naar de kledingbank. Dan heb jij een opgeruimde kast en een ander iets leuks om aan te trekken, win-win! De kledingbank heeft een groot te kort aan kinderkleding vanaf maat 110 (vooral broeken), dus vergeet ook de kinderkledingkasten niet.

Geef uw bijdrage via de onderstaande QR code, de AppostelApp, of via de mandjes. U kunt uw gift ook storten op bankrekeningnummer NL95 RABO 0118 6286 66 t.n.v. Kledingbank Amersfoort.

Diaconale collecte

De QR codes kunt u scannen met de camera van uw telefoon of aanklikken.

Veenkerk collecte

Een bijdrage geven voor het kerkenwerk van de Veenkerk, denk aan het jeugdwerk of ouderenwerk, kan ook. Geef uw bijdrage hiervoor via de onderstaande QR code, de AppostelApp of via de mandjes.

Bijdrage Veenkerk

Bijdrage Livestream

Elke week maken onze vrijwilligers het mogelijk om de dienst ook digitaal te kunnen volgen of terugkijken. Een bijdrage voor het mogelijk maken van onze wekelijkse Livestream is ook zeer welkom en kunt u geven via de QR code.

LiveStream Bijdrage