Een viering adopteren?

play-rounded-fill
Een zondagmorgen adopteren, delen wat jou beweegt, hoe ‘geloven’ voor jou werkt, inhoud heeft en dat kan op vele manieren. Zo hebben we al een mooie ochtend liederen uit de hele breedte van de christelijke traditie gezongen, hebben gemeenteleden een ochtend gevuld met boeiende manieren om met elkaar in gesprek te zijn, een ochtend over dementie, een heuse leken-kerkdienst en laten we vooral ook de jongeren niet vergeten. Gemeenteleden delen hun passie, hún verhaal, de waarde van de bijbelse verhalen in hún leven. Zo ontstaat er een prachtige dialoog tussen veenkerkers onderling, zien we elkaar op een andere manier en verdiepen ons onderling contact.
Data voor 2024 zijn:
25 februari:    geadopteerd door Peter Siebe ism de diakonie
2 juni:              geadopteerd door Jacob Bajema “Veenkerk op eigen benen”
30 juni:           geadopteerd door tieners en jeugd
1 september:  nog open
8 december:   nog open
Wil je jouw inspiratie ook een keer delen op zondagmorgen, neem dan contact op met Ineke Maatjes:  Ineke.maatjes@veenkerk.nl