Gespreksavonden toekomst Veenkerk

Op 13 december jl. hebben we een ontzettende leuke gespreksavond gehad met een aantal 25-35 jarigen. Wat zijn er weer waardevolle dingen uitgekomen. Denk aan de wens voor een gezamenlijke gespreksavond voor deze leeftijdscategorie. Ook werd er een appgroep geopperd waarin hulpvragen gesteld kunnen worden. Wij als verbindingsprojectgroep werken deze ideeën verder uit samen met deze groep.

De volgende avond staat alweer gepland en wel op dinsdag 7 februari a.s. om 20 uur. Dit keer nodigen we graag ouders van pubers (16+) uit. En gaan we o.a. in gesprek over wat brengt jou en je gezin naar de Veenkerk en wat mis je? Opgeven kan via hkremervw@gmail.com, ook mag je ons persoonlijk benaderen in de kerk.

Hartelijke groeten,

Monique Straatsma en Hilde Kremer