Pasen

We mogen terugkijken op een hele geslaagde Paaschallenge!

Wat was het heerlijk om elkaar toch zo voorbij te zien komen! En de challenge zelf bleek echt de moeite waard, voor de kleintjes misschien net iets te ver en net iets te ingewikkeld. Toch, het begin was er. Dank nogmaals aan alle organisatie en gast-ramen!! Heel mooi om te merken dat we er nog steeds zijn voor en met elkaar!

En deze week gaan we onze weg vervolgen naar Pasen. Live en online. We houden ons strikt aan de regels van het maximaal aantal bezoekers en alle andere voorschriften. Ik merk dat, juist nu er weer zoveel over de positie van de kerken gesproken wordt, we des te meer moeten laten zien dat we de ons geschonken ruimte goed en verstandig invulling kunnen geven. Dat betekent oa dat kinderen vanaf 4 jaar ook meetellen in de reservering. Bij overboeking van Paasmorgen zullen de kinderen dan ook direct naar hun eigen ruimte gaan, om plaatsen beschikbaar te houden. Er is oppas aanwezig voor de allerkleinsten.

Uiteraard gaan we ook livestreamen. De link voor de livestream wordt open gezet op het moment van de viering zelf. U kunt de link vinden hier in de nieuwsbrief en in de evenementenkalender op de website van de Veenkerk. Dan klikt u naar de betreffende viering, daar ziet u een link om te reserveren en daar staat ook de link voor de livestream. De livestream kunt u ook via het youtube kanaal van de Veenkerk bekijken. Klik dan direct door naar https://www.youtube.com/user/Veenkerk en daar ziet u de betreffende livestreams staan.

Iets anders, iets geweldig leuks!! U heeft gul, guller en gulst gegeven voor onze livestream! Het geweldige bedrag van 1099 euro is opgehaald! Dat betekent dat wij boven onze vraagprijs zijn uitgestegen. Elke euro van dit geld zal met zorg worden besteed aan een goed werkend livestream-apparaat voor de Veenkerk. Ik wil, ook namens het livestream-team, u allemaal ONTZETTEND HARTELIJK BEDANKEN! U hoort uiteraard tzt wat wij met dit geld hebben kunnen aanschaffen om de livestream duurzaam in te kunnen zetten.

Lieve groet Rolinka