Startweekend: alle informatie

Startweekend zaterdag 11 september en zondag 12 september

We gaan weer beginnen met elkaar! En hoe! Hieronder lees je het programma:

Zaterdag 11 september:

Om 16:00 uur starten we met een gezamenlijke activiteit TIME TRAVEL TO THE FUTURE. Jong en oud reizen in groepjes door de tijd door in gesprek te gaan en opdrachten te doen rondom de kerk. Jullie denken na over de toekomst en jullie bijdrage aan een mooiere wereld. Jullie kiezen zelf de opdracht die jullie willen doen, maar staan wel onder tijdsdruk!! Jullie gaan 250 jaar tijdreizen. Vergeet je mobiele telefoon niet want die heb je nodig.

Rond 17:30 uur genieten we buiten van een gezamenlijke maaltijd bereid door kok Zaher. Sommigen van jullie weten al hoe lekker dat kan zijn. Zaher weet ook hoe dit zo veilig mogelijk en toch gezellig kan. Natuurlijk alles binnen de richtlijnen van het RIVM en de Kamers. Er zullen tafels en stoelen klaar staan, zodat we niet allemaal door elkaar lopen en het eten wordt uitgeserveerd. Ook was het mogelijk om “take away” te bestellen. Deze reservering is inmiddels gesloten.

Zondag 12 september:

Om 10 uur vieren we gezamenlijk de kerkdienst. Het is nog wel nodig om een plekje te reserveren voor deze dienst via deze links: volwassenenkinderwoorddienst. We zullen de ruimte zowel binnen als buiten benutten zodat iedereen een zitplaats heeft op veilige afstand van elkaar. Mocht de temperatuur niet zo hoog zijn neem dan een extra jas of trui mee. Mocht het aantal aanmeldingen hoger zijn dan we kwijt kunnen is er nog een kans dat je boven komt te zitten en de dienst via de livestream kunt bekijken in huiskamersfeer. Dit hebben we 29 augustus ook al een keer gedaan. Zo fijn dat de kerk weer vol mensen komt.

Na afloop is er gelegenheid elkaar te ontmoeten onder het genot van een kopje koffie/thee.

Vind je het leuk om te helpen? We kunnen zeker nog wel wat vrijwilligers gebruiken voor, tijdens en na afloop van de zaterdagactiviteit. Meld je dan aan bij Daniƫlle Donath 06 23 59 59 09, of klik hier voor mail

We kijken uit naar een gezellig startweekend!

De wijkraad