“Ten minste houdbaar tot”-project

Aangezien we zoveel enthousiaste reacties hebben gekregen op de Tienerdienst van 4 juli jl. willen we dit thema (ten minste houdbaar tot….) niet laten rusten.
Om die reden hebben we drie Veenkerkers uitgedaagd. En zo geweldig, zij hebben alle drie de uitdaging aangenomen.
In september zal Gerdien Jonker aftrappen door tijdens haar wandelingen het zwerfvuil dat ze tegenkomt op te pakken, mee te nemen en weg te gooien.
In oktober neemt Daniëlle Donath het stokje over. Zij gaat testen hoe het is om in plaats van vloeibare shampoo een shampoo bar (blok) te gebruiken.
Als derde zal Karin Houwing in november de uitdaging aan gaan om minder lang te douchen, iets waar ze enorm veel moeite mee heeft.
Als hun uitdaging voorbij is, zullen ze hun ervaringen delen in de nieuwsbrief. Heel mooi zou het zijn als Karin eind november het stokje mag doorgeven aan een ander.
Dit mag jong en oud zijn. Als u/je deze uitdaging iets lijkt, mail dan even naar ons. Hoe gaaf zou het zijn dat we dit het volledig kerkelijk seizoen met elkaar kunnen volhouden en zo de wereld weer een beetje mooier maken.

We wensen Gerdien, Daniëlle en Karin heel veel succes en kijken uit naar jullie verslag!

Hartelijke groeten,
Ronald en Hilde Kremer