Toekomst van de Veenkerk: ben je 25-35 jaar?

Zondag 20 november jl. hebben wij met zes Veenkerkers (senioren) na de kerkdienst een heel prettig gesprek gehad.
Dit gesprek hebben we geïnitieerd in het kader van “de toekomst van de Veenkerk”. Hoe houden we verbinding met elkaar?
We hebben gesproken over de positieve punten van de Veenkerk. Maar ook “Wat wordt er gemist?” Zijn er daarnaast voldoende activiteiten waarbij deze Veenkerkers kunnen aansluiten?
En ook kwam de overstap van Kerkbalans naar een abonnement ter sprake. In een klein uur hebben we zoveel kunnen bespreken wat enorm waardevol was.

Wij willen dit soort gesprekken graag ook met anderen voeren en nodigen op dinsdagavond 13 december a.s. een nieuwe groep uit. Dit keer gaan we graag in gesprek met Veenkerkers in de leeftijd van 25-35 jaar. Fijn als jullie willen meepraten en meedenken.
Je kunt je hiervoor opgeven via mail (klik hier) , maar je mag ons uiteraard ook aanschieten in de kerk. Wij zullen jullie ook persoonlijk benaderen als we jullie treffen.

Hartelijke groeten,
Monique Straatsma en Hilde Kremer